top of page

NU-Economie

STEM af op NIEUWE OVERTUIGINGEN.

VERBONDENHEID de boventoon laten voeren. Welke aanpak, Tone of Voice kies jij? 

Hoe kan een organisatie een voertuig voor bewustzijn worden?
oog van Horus
Eye
hart goud
Heart
& Soul Opening Opportunity's
Voor Persoonlijke en Professionele Groei

Verbind met "The Walk of Inner Beauty" en richt de schijnwerpers naar binnen voor deze jongeren en jouw bedrijf.

 

NU, meer dan ooit is dit initiatief nodig. Hoe mooi is het dat wanneer we dit realiseren, we tegelijkertijd bedrijven zoals die van jou in de spotlights zetten!

​

Jongeren ondersteunen om de liefde in zichzelf en het vertrouwen in zichzelf, terug te vinden in verbondenheid met elkaar.

  • ​Het aantrekken van nieuwe klanten en creëren van betrokkenheid.

 

  •  Je maakt van jouw klanten enthousiaste ambassadeurs die graag over jouw bedrijf praten.

 

  • Je laat met je bedrijf een krachtige en positieve nalatenschap voor de volgende generaties.

 

  • Je hebt nieuwe aandachts- en gesprekspunten om klanten aan te trekken.

 

  • Je hebt een manier om meer diepgang in jouw klantenbinding te verwerken en je bereikt jouw klanten op een dieper en menselijker niveau.

 

  • Jouw brand wordt getoond via een nationaal platform waarbij een positieve associatie wordt opgeroepen met een nastrevenswaardig doel zoals een ommekeer of een kanteling voor onze nieuwe economie.

Voor Wie? Hoe werkt het?

Iedereen kan dit initiatief ondersteunen! Daarnaast zijn we vooral op zoek naar (sponsors) co-creators zoals:

 

  • Boetieks

 

  • Kledingwinkels

 

  • Schoenenzaken

 

  • Bruidswinkels

 

  • Opticiens

 

  • Accessoires winkels

 

  • Kappers, schoonheidsspecialisten

 

  •  Wellness/ healing centra

 

  • Training en opleidingscentra

 

  • Coaching praktijken

 

  • Therapeuten

voor zij die gebruik maken van al dan niet duurzame en ecologische materialen.

De kandidaten voor "The Walk of Inner Beauty" worden gevonden via de nodige selectieprocessen. Zij kunnen zich inschrijven bij jouw bedrijf dat als 'Inner Voice' point kan worden aangemerkt.

 

De casting wordt gedaan op basis van

​


Real, Beauty & Raw Truth (Story)telling

 

en de gekozen kandidaten worden vooraf door ‘Inner Voice' coaches begeleid zodat, wanneer ze hun
'Inner Voice' hebben beluisterd, ze klaar zijn voor hun authentieke zelfexpressie. 'Layered truth telling'  

 

"The truth is simple, if it was complicated, everyone would understand it."
~Walt Whitman
                                                                                                                                      

Het is een INNER en OUTER beauty concept waar het vinden van je innerlijke HART STEM via storytelling, begeleid wordt door een coaching traject, The Walk of Inner Fame, met professionele coaches, therapeuten en ervaringsdeskundigen.

Ons coaching traject, The Walk of Inner Fame, is een 13-delig pad van zelfkennis tot zelfrealisatie en wordt opgestart in 2025.

 

Als co-creator (sponsor) van "The Walk of Inner Beauty" in 2025 ontvang je het volgende:

  • Radioreclame.

 

  • Een volledig georganiseerd evenement met optredens van bekende artiesten en public speakers.

 

  • Publiciteit op social media, flyers, …

 

  • Afhankelijk van het pakket waar een sponsor/co-creator voor kiest, zijn er VIP-tafels en banners, goodiebags etc.

 

  • VIP-tafels ter waarde van €…. pp. Waarbij een fles champagne en hapjes zijn inbegrepen.

VIP:  Very Involved People 

 

Rekeningnummer: BE24 734 062 170 238 – na storting worden de VIP-tickets overhandigd.

 

Meld je vandaag aan als co-creator (sponsor) en creëer meer zichtbaarheid voor jouw brand.

 

Contactgegevens: thewalkofinnerbeauty@gmail.com

 

Liliane Van Campenhout

Founder, Organizer &  Creative Manager

Tel.: +324 70 07 34 27

 

Noa Muysoms

Vrijwilliger & Medeorganisator

Tel.: +324 77 09 79 60

Van marketing naar


MAGNETISING

De NU-Economie
 

"Als je relaties kloppen

dan worden de dingen met een

minimum aan tijd en energie geregeld."

  ~Albert Einstein

​

MAGIC

@WORK

bottom of page